Bloggeren

Oi. Nå har det gått vel lang tid siden sist dere. Det må jeg bare virkelig beklage. Ting har gått i ett siden jeg kom hit, og et spesielt prosjekt har tatt mesteparten av både tiden og kreftene mine. Jeg har nemlig blitt en skikkelig blogger – blogger for Sjøforsvaret. 

Min personlige blogg blir mest sannsynligvis lagt ganske død for en periode. Overskudd til to har jeg nemlig ikke. Om dere likevel vil lese litt om hva min nye hverdag dreier seg om så vil jeg anbefale dere å ta turen innom. 

http://www.marinegasten.com

Snakkes der🙂

One thought on “Bloggeren

Legg igjen en kommentar

