Heia Marthe og Maiken!

Som dere fikk med dere så valgte jeg å ikke reise til FOS denne uken. Jeg kjente det kriblet litt på lørdag, men likvel så var det riktig. Jeg er enda ikke helt 100%…

Opptaket følger jeg likevel som en hauk på FOS egne sider på forsvaret. Spesielt heier jeg på Marthe og Maiken, som er to knalltøffe jenter som er på opptak disse ukene. Stikk innom bloggene deres for å lese mer om deres hverdag frem mot opptak, og deres hverdag i førstegangstjeneste, i luftforsvaret og heimevernet.

Det kribler i meg, om under en måned trør jeg inn i kongens klær jeg også. Tenk det, dere!

Legg igjen en kommentar

