Teambuilding på Evje

Sist fredag satte en gjeng fra jobben nesen mot innlandet. På svingete veier var Evje målet. Hyttekos, rafting og brettspill stod på planen.

Utsikten fra «mitt rom»

Skikkelig hyttekos på gamlemåten ble det. Med litt strøm, brettspill og stearinlys, så kan det jo ikke bli annet. Hytta lå ved et lite vann, midt inni skogen, ca 10 min fra Evje. Et skikkelig herlig sted. Et sted der jeg lett kunne ha tilbrakt en uke med kun et lass bøker, og tid til å skrive. Et herlig lite paradis inne i skogen rett og slett. Desverre så var det også knottens paradis, men vi sprayet oss med myggspray til vi selv ble immune mot lukten. Da fungerte det flott!

Utenom brettspill, god tid og avslapping så hadde vi også en annet aktivitet vi skulle prøve oss på. På Troll Aktiv hadde sjefen på forhånd bestilt rafting, og allerede lørdag klokken 08.30 var vi klar! Ikledd både våtdrakter, vester, hjelmer og jakker kan jeg ikke si annet enn at det lyste stil. Med på den andre siden så var det skikkelig behagelig da, våtdrakter er undervurdert. Det ble noen timer på elven, der vi både fikk kjenne (litt) på adrenalinet, og vannet. Skikkelig gøy å få gjort noe annet for en gangs skyld. Tommel opp for både Troll aktiv, og rafting.

Resten av helgen ble brukt på å slappe skikkelig av. God mat, og en rusletur i området rundt hytta. På grusveiene fant jeg bla. en god, og bratt bakke. Jeg hadde så lyst til å løpe! Men flink som jeg er så nøyet jeg meg med å gå litt fortere. (Forhåpentligvis så kan jeg løpe igjen i løpet av uken!!!) Brettspill ble som sagt også tatt frem, og kortspillregler ble gjenopptatt. Langt inne satt de, men det kom seg heldigvis med en god dose repetering.

Utenom så fikk jeg også lest ferdig boken, og sov fantastisk godt på nydelige madrasser. En fin helg, sammen med go-gjengen med andre ord.

Legg igjen en kommentar

