fire måneder

Jeg hadde på forhånd skrevet et innlegg til denne dagen. Et innlegg om hvor lettet ble ble når jeg besøkte graven din. Et innlegg som fortalte at jeg hadde kommet et hakk videre i sorgen. Men jeg kan bare ikke publisere det. I dag er det fire måneder siden jeg mistet deg min kjære.

5. februar – 5. mars – 5. april – 5. mai – 5. juni…

Det er i dag fire måneder siden jeg kom med flyet fra hovedstaden. Fire måneder siden vi kjørte i snødrevet for å se deg for siste gang. Fire måneder siden jeg sist klemte din hånd og kysset ditt kinn. Det var ikke rettferdig da, og det føles ei heller rettferdig nå. Hvorfor akkurat du? Hvorfor akkurat min fantastiske far? Jeg kan enda ikke forstå det. Hva hadde vi gjort galt for å måtte straffes slik? Jeg forstår det ikke. Jeg savner deg, min kjære.

Legg igjen en kommentar

