På vei til favorittbyen

Eksamen nr en og to er levert. Kun en igjen nå…

At jeg er ferdige med de skriftlige eksamene for våren må selvsagt feires. Feiret en levert matteeksamen med å være syk sånn ca hele pinsen. Men sånn er det nå, kroppen reagerer på den måten når jeg er under press over en litt lengre periode, akkurat nå. På tirsdag hadde jeg den obligatoriske hovedmålseeksamen, og bare for å gni det inn igjen, jeg er ferdig med de skriftlige eksamene for våren, folkes!

I går brukte jeg hele dagen på restutisjon. Jeg, og en sesong av sex and the city. Akkurat nå sitter jeg og ser utover kaien i Leirvik. På tross av krøll med togene på Jærbanen i morgentimene. Jeg er nok en gang på vei til favorittbyen min. Solen skinner tross alt over landet vårt, og da er ingen plass bedre å være enn bryggen i Bergen.

Et lite døgn blir det i regnbyen. Et lite døgn for å bare storkose meg sammen med en av verdens skjønneste mennesker. Et lite døgn der vi skal nyte hvitvin, den sjarmerende dialekten og sommerfølelsen. I tilegg så er jeg så heldig at jeg i morgen skal få lov til å komme innenfor murene på  militærbasen, Haakonsvern. En barndomsveninne har nå bodd i på militærbasen i nærmere to år, og siden det tross alt er plassen jeg håper på å bli stasjoner, så gleder jeg meg som en unge.

Ha et fantastisk døgn, folkens. Det kan jeg love dere at jeg skal!

One thought on “På vei til favorittbyen

Legg igjen en kommentar

