Kan du ta telefonen?

Det skjer så ufattelig mye i livet mitt for tiden. Jeg føler jeg løper mellom alt, og så ufattelig mange avgjørelser må tas. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Følelsen av å bare løpe har tatt meg. Ikledd rød bukse løper jeg. Jeg løper mellom skole, jobb, eksamer og fremtiden. Jeg vet ikke hvor jeg skal, eller hva jeg vil gjøre. Kan du ikke bare ta telefonen, kjære far?

Jeg trenger råd. Ingen andre kan gi meg råd som du. Jeg trenger å høre deg si at det går fint, at jeg skal velge det som føles mest rett. Jeg trenger bare å høre deg si at alt vil ordne seg. Kjære far, kan du være så snill å ta telefonen? Jeg trenger bare å høre at det vil gå bra!

Legg igjen en kommentar

