Russ 2012

Sist fredag sparket vi nemlig russetiden i gang!

Jada, jeg er russ jeg i vår jeg også. I motsetning til resten av russekullet så har bare ikke tankene dreid seg om russeknuter. Frem til torsdag dreide stort sett tankene seg om intervjuet, men også om særemnet som jeg var ca to måneder for sent ute med, og heldagsprøvene som ble gjennomført denne uken. Likevel så kan jeg forsikre dere om det, jeg er russ, altså!

To av verdens skjønneste henter pizza til gjengen.

Sist fredag var det endelig kick-off, dåp og buksevrenging for vår del. Vi hadde en lang dag på skolen  med bukser som klødde godt for å si det slik. Likevel så var det ufattelig kult å endelig få dem på da! Skoledagen sneglet seg avgårde, men så fort vi fikk gå så var det rett videre. Vorsh hadde en gjeng hos meg, og jeg klarte heldigvis å ta kinderegg – knuten (på andre forsøk, thought). I noen timer drakk vi, tok knuter og bestile en stabel med pizzaer. (Jeg spiste pizza hele resten av helgen jeg…) Allerede klokken fem var vi på vei for å treffe resten av russekullet. Gjengen skulle døpes; og det i cideren, ølens og tequilaens navn…

Vi ble døpt alle sammen, og vi feiret kvelden med dans, høylytt synging og mingling. Planen var for de fleste av oss å reise videre til Kick-off eller til Stavanger. Men planer kan fort endres dere. Jeg endte opp med å ta følge med en festlig gjeng fra idrettslinjen til sentrum, og gikk rett og slett hjem etter det. Trøtt og sliten endte jeg opp med å bare legge meg heller jeg. Tror egentlig det var lurt, for å vrenge buksa til rett side, og å komme meg videre til kurs i førstehjelp på lørdagsmorgen gikk nemlig strålende!

Legg igjen en kommentar

