Sporty langfredag

Langfredag dere. Fredagen som er lengre enn alle andre. Neida, LOL.

Jeg har brukt dagen til å være sporty, og har gått på fjell. Fire timer tok turen, og det var inkludert pauser. Gått på turer har jeg egentlig sluttet med for flere år siden, men i dag var det bare herlig. Sol, gode sko og en hel gjeng på tur. Bratt var det også, så nå forventer jeg nesten sprettrumpe før sommeren tikker inn. Lov å ha store forventninger ikke sant?

Dagen i dag har egentlig kun gått til det. Vel nede ble vi servert fantastiske kanelboller med krem, og nå sitter jeg på kjøkkenet hos min mor. Beina er våte, håret er fylt med granbar og kroppen roper etter en dusj. Det var tydeligvis en dårlig ide å skru på sølveplet. Nå ble jeg jo bare sittende her.

Sånn ellers har jeg endelig funnet instagram for Android og jeg storkoser meg, tenk så fantastisk å dele hverdagslykken med andre.

Senere i kveld diskes det opp med både lammelår og noe godt i glasset, så nå må jeg egentlig bare løpe for å rekke alt. Go påske, folkens!

One thought on “Sporty langfredag

Legg igjen en kommentar

