Vinn eller forsvinn!

Noen ganger handler livet om å gi alt. Alt eller ingenting.

Jeg tror jeg har funnet ut hva jeg vil til høsten. Utallige timer fremfor tastaturet har jeg brukt, og jeg vet mer enn noen gang. Mulighetene er uendelige, og målet kan nås på tusen ulike måter. Jeg tror endelig jeg har funnet min vei. Det jeg har mest lyst til.

Svaret har sjokkert meg også. For to år siden var det ikke en gang en tanke som streifet innom hodet. Det sier vel sitt at jeg i den perioden også trodde jeg ville bli journalist også. Tidene forandrer seg, og det samme gjør vi, og våre tanker.

Jeg tror jeg har funnet min vei. Så nå må jeg kjempe. Kjempe med nepp og klør for å nå målet. Veien blir beintøff, og jeg må legge om store deler av livsstilen min for å ha noen sjanse i det hele tatt. Men jeg er klar. Livet dreier seg tross alt om det; gi opp eller gi alt.

Vinn eller forsvinn!

Legg igjen en kommentar

