Tilbake til hverdagen

Et lite døgn har nå gått siden jeg forlot faraoens land, Egypt. Det er rart å være hjemme igjen, og ikke minst kaldt! Likevel så var det godt å komme hjem, og ikke minst tilbake til rutinene. Rutinemenneske til margen jeg, egentlig…

Nå venter et travelt halvår. Jeg går min siste termin på videregående, og da så klart skal russetider få sette krydder på dagene. Eksamenstid og med det blir det travle dager. Ikke minst så står jeg nå fremfor store valg. Hva vil jeg, egentlig? Hva vil jeg med livet mitt? For nå er det jobben og skolen som står i fokus. På mandag er det yrkesmesse, og jeg håper jeg kanskje finner noen svar der også.

Jeg går et tøft halvår i vente, men jeg ser også frem til det. Som krydder i hverdagen blir det en flytur i måneden stort sett de neste månedene og det passer meg supert.

Nå glemte jeg like godt å skrive om min uke i syden-land, men jeg lover et lengre og fyldigere innlegg om min første reise som charterturist.

Godt nyttår mine kjære, la 2012 bli deres beste år noen gang. Det skal nemlig jeg gjøre!

Meg og mine kjære Frida, som jeg er utrolig heldig som enda har i live.

Legg igjen en kommentar

