Reiseplaner en vinterkveld

Året 2012 banker om knappe to uker på døren, og hva er da bedre for en med ekstreme reiselopper enn å allerede ha noen reiseplanene klare?

Tidlig i januar setter frøken Østbø og jeg oss på flyet og flyr til Bergen. Der skal vi ha kvalitetstid, spise eplekake og oppleve utelivet. Om vi føler for det så er det mulig at vi leter opp gamle kjente også. Målet for turen er å lure frøkna opp til Fløyen.

Oslo-turen blir med en stk Ragnhild, og planen er å kombinere det litt av alt. Jeg har insistert på skiskytter VM i Kollen, og hun har gitt beskjed om at en tur på operaen er obligatorisk. Helgen blir spennende med andre ord!

Noen dager i mars brukes mest sannsynligvis på å studere kultur og kulturforskjeller i landet der det meste er lov; Nederland, nærmere bestemt Amsterdam. 

I midten av april er det mulig at jeg spenner på meg skiene og legger ut på langtur, sammen med en sporty gjeng fra friluftsklassen. Jeg må bare slutte å vurdere, og heller hive meg på. Hvor rått hadde det ikke vært å si at du har gått over Hardangervidda da, liksom?

Ellers så setter jeg også mine bein innenfor dørene på Sola om knappe to uker. Min innfeiring av det nye året skal nemlig befinne seg i Hurghada, Egypt i år. Der skal jeg først og fremst ha kvalitetstid med mine søte små søsken, lese en stabel bøker og lade opp til innspurten mot mitt siste halvår på videregående. Ellers vet jeg lite. Har aldri vært på charterferie før jeg, så det kan jo bli spennende.

Ibiza en morgen, sommeren 201

Legg igjen en kommentar

