Hei bloggen?


Så har jeg da altså gjort det.

Klikket glemt passord og funnet igjen mine gamle prosjekter. Prosjekter som en gang var en del av vurderingen min for å få karakter. Prosjekter som en gang var en del av min hverdag. Prosjekter som jeg hatet – og elsket om hverandre. Det har gått en halvår. Over det også, utrolig nok.

8. juni hadde jeg eksamen i mediefag også var det over. To harde, morsomme, men også utrolig lærerike år. Året som praktikant som Stavanger Aftenblad var med det også over, og jeg stod på bar bakke. I høst begynte jeg på en annen fase i livet. Livet på påbygg var i gang…

Et halvt år har gått, og jeg har skrivekløe. Så hva sier dere, skal jeg la det gå ut over en stakkarslig blogg?

medieminner,

foto: Tina/Frida


Legg igjen en kommentar

